Ćwiczenia menedżerskie – tezy do pracy dyplomowej


Ogłaszamy iż na kursie Kształcenie Alternatywne i Gry Umiejętnościowe dopuszczamy tu przedstawione opracowania do pracy dyplomowej:

  • symulacja komunikacyjna – „Współczesne oblicze polskiego feminizmu ” i „Idea emancypacji u sufrażystek w XIX wieku”
  • gra menedżerska : „Śladami Karla Friedricha Schinkla. Architektoniczne realizacje Schinkla w Gdańsku ” oraz „Absurd ironia groteska bronią przeciwko czasom terroru na przykładzie twórczości Michała Zoszczenki i Władimira Wojnowicza”
  • zabawa komunikacyjna : „Pogańskie wierzenia Słowian (kluczowe dominaty)” i Terapeutyczne Symulacje Menedżerskie i „Językowe środki manipulacji i perswazji w reklamach prasowych produktów spożywczych”
  • gra komunikacyjna – „Tro Breizh – szlakiem siedmiu świętych” i „Współczesne zjawiska globalizacji a procesy regionalizacji w Unii Europejskiej”
  • gra kreatywna : „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich” oraz „Filmowe wyobrażenie na temat końca świata”
  • zabawa słownikowa : „Perspektywy rozwoju enoturystyki w okolicy Małopolskiego Przełomu Wisły” oraz „ Prawne i filozoficzne aspekty eutanazji w Polsce i na świecie oraz jej medialny obraz”
  • symulacja komunikacyjna – „Obraz małej ojczyzny w mediach na podstawie Gniezna i okolic” i „Propaganda medialna w okresie dekady Edwarda Gierka”
  • zabawa kreatywna : „Tyranie w Grecji” oraz „Cechy klimatu Pomorza Zachodniego”
  • gra strategiczna – „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska” i „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
  • Ten wpis został opublikowany w kategorii Team building i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>