Najczęściej po każdym szkoleniu menedżerskim lub grze symulacyjnej a także wydarzeniu team building i integracyjnym uczestnicy otrzymują od nas kwestionariusz oceny. Tak realizujemy badanie satysfakcji pracowników z treningu.
Poniżej prezentujemy raport z najnowszego warsztatu menedżerskiego, jaki przeprowadziła firma Training Projects. Zachęcamy do zapoznania się z opiniami o naszych warsztatach menedżerskich Co uważają o prowadzonych warsztatach z zarządzania projektami, biznesu, przywództwa, motywowania, komunikacji, negocjacji pracownicy które są ich absolwentami?
Wyciąg z raportu badania satysfakcji pracowników:
Zleceniodawca: koncern telekomunikacyjny – telefonia
Uczestnicy kierownicy oddziałów i zespołów
Temat szkolenia menedżerskiego: Gra strategiczna z zarządzania projektami w projektach biznesowych
Oceny uczestników zajęć. Skala ocen: 1-5
Warsztat angażował uczestników: 4,6778
Fachowość prowadzenia zajęć: 4,4124
następne treningi w których rozważam wziąć udział (łączne wypowiedzi):
Impreza Team building
Przywództwo systemowe
Imprezy integracyjne
Eventy firmowe
Przywództwo w zespole wirtualnym
Motywowanie pracowników
Motywowanie współpracowników
Team building i wyjazdy integracyjne dla poprawy relacji w grupie najchętniej blisko firmy
Zarządzanie projektami z uwzględnieniem specyfiki mojej branży
Team building ewentualnie fajny wyjazd integracyjny w górach
Zarządzanie zmianą jako projekt w nowoczesnej firmie
Negocjacje handlowe
Negocjacje biznesowe
Komunikacja zdalna
Komunikacja jako role lidera
System oceny okresowej w praktyce System ocen SOOP
Badania motywacji w firmie
Dodatkowe uwagi wypowiedziane przez szkoloną grupę i oceny pracy trenera:
Nareszcie ktoś to dostosował do naszej branży.
Tak, tak i jeszcze raz tak.
Prowadzący jest paktykiem i o to chodziło.
Wolałbym krótsze wykłady a więcej czasu na gry.
Proponuję poprowadzenie kolejnego warsztatu z tej tematyki za rok celem przypomnienia.
Wiele uda mi się już od jutra wykorzystać w pracy.