Scenki integracyjne – podstawy programowe do pracy zaliczeniowej


Ogłaszamy iż na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Eksperymentalne dopuszcza się tu przedstawione problemy do superwizji końcowej:

  • gra komunikacyjna : „Atrakcyjność turystyczna Pojezierza Augustowskiego” i „System czujnika światłowodowego w strukturach ogrodzenia kompozytowego”
  • symulacja biznesowa : „Seksualizm w reklamie – odzwierciedlenie czy kreacja wartości kulturowych” i „Między kulturą elitarną a kulturą masową. Interpretacje wspołczesności”
  • symulacja kreatywna – „Postać kobiety antycznej Grecji w pierwszych opiniach” oraz Gry Decyzyjne i „Zakonnik Dusana w świetle aktów prawnych Macedonii, Polski i Unii Europejskiej”
  • symulacja decyzyjna : „Etykieta językowa w miejscu pracy” oraz „Problem manipulacji w internetowej reklamie banków”
  • gra lingwistyczna : „Tragizm ludzkiej egzystencji w ocenianych utworach Mikołaja Gogola oraz Iwana Turgieniewa” oraz „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia”
  • symulacja lingwistyczna : „Atrakcyjność turystyczna „Szlaku Rezydencji Magnackich na Lubelszczyźnie”” i „Gniezno i powiat gnieźnieński. Tożsamość kulturowa a współczesne kierunki rozwoju”
  • symulacja menedżerska – „Stereotypy niemiecko-polskie” oraz „Sakrament Chrztu Świętego w prawosławiu i katolicyźmie”
  • gra lingwistyczna – „Rozwój polskiego prawa konstytucyjnego po II wojnie światowej” i „Teoria komunikacji w praktyce na podstawie utworów macedońskiego piosenkarza Toše Proeskiego”
  • symulacja biznesowa – „Tren – modyfikacje i trwanie gatunku literackiego (na danych źródłowych z ocenianych utworów Jana Kochanowskiego, Sebastiana Fabiana Klonowica i Zbigniewa Herberta)” oraz „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
  • Ten wpis został opublikowany w kategorii Team building i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.