Wyróżnienia

W tym kwartale lista nagrodzonych  uczestników naszych warsztatów to:
Rafał Pytlakowski, z Spały – uczestnik warsztatu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
Karolina Historyk, z Andrychowa – uczestniczka kursu z zarządzania zmianą – tytuł najsympatyczniejszego klienta
Kamil Borusewicz, z Częstochowy – uczestnik treningu z zarządzania czasem – tytuł najbardziej zmotywowanego pracownika
Celina Wierzbicka, z Wrocławia – uczestniczka szkolenia z zarządzania przez cele – tytuł najszybciej uczącego się pracownika
Stanisław Czapski, z Gdańska – uczestnik treningu z planowania i delegowania – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
Sylwia Pytlakowska, z Międzyrzecza – uczestniczka treningu z zarządzania czasem – tytuł najzdolniejszego pracownika
Jan Góra, z Kielc – uczestnik szkolenia z negocjacji – tytuł najszybciej uczącego się pracownika
Ilona Czapska, z Gdańska – uczestniczka treningu z pracy z klientem wewnętrznym – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
Hubert Godlewski, z Sosnowca – uczestnik treningu z finansów dla nie finansistów – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
Leokadia Łodyga, z Gdańska – uczestniczka kursu z systemów oceny – tytuł najbardziej zmotywowanego pracownika
Andrzej Woźniak, z Poznania – uczestnik treningu z asertywności – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
Ilona Adamowicz, z Sopotu – uczestniczka szkolenia z komunikacji międzykulturowej – tytuł najbardziej kreatywnego klienta
Hubert Zapędowski, z Gdańska – uczestnik warsztatu z negocjacji – tytuł najmilszego uczestnika
Zofia Historyk, z Spały – uczestniczka kursu z negocjacji – tytuł najbardziej zmotywowanego pracownika

Dodaj komentarz