Aktualne badania – oczekiwania szkoleniowe klientów

Moja współpracowniczka  okresowo zlicza bazę wysyłanych do naszego działu zamówień zapytań od pracodawców pytających o zajęcia edukacyjne.  Zdecydowalismy  iż będziemy go w tym portalu ujawniać, bo wiele specjalistów ds. szkoleń ciekawi, jakie zakresy problemów i tematów są cenione i jakie trendy dominują na rynku szkoleń.
Nasi trenerzy prowadzą jedynie szkolenia ogólnorozwojowe, czyli  zagadnienia jedynie biznesowe.
Zestawienie obejmuje poniższe kursy o jakie nasi zamawiający pytali w mijającym okresie:
Warsztaty z kierowania trudnymi przedsięwzięciami i zadaniami – poziom dla doświadczonych.
Lider trasformacyjny a transakcyjny
Kluczowe motywatory niematerialne
Zadaniowe kierowanie czasem pracownika
Efektywność osobista w czasie
Partnerskie negocjacje zakupowe
Sprzedaż dla ekspertów
Warsztaty z sprawnej obsługi klienta
Sprzedaż przez telefon
Asertywność w relacjach z kolegami
Zarządzanie obiegiem informacji
Inicjowanie i przeprowadzanie zmian w biznesie
Zespół i skuteczna współpraca
Zaawansowane podejmowanie decyzji w firmie
Twórcze myślenie
Konstruktywna praca z konfliktem
Panowanie nad stresem
Planowanie strategiczne w biznesie
I inne zbliżone programy o podobnej treści a nieco innej nazwie marketingowej.
W zestawieniu warsztatów dotyczących kompetencji osobistych w tym tygodniu najwyższe miejsce na podium okupuje temat: radzenie sobie z sytuacjami konfliktowymi
Najlepiej sprzedające się programy handlowe to:trudne sytuacje w obsłudze klienta
Dyrektorzy poszukiwali następujących warsztatów:wdrażanie zmian w firmie
Z pozostałych tematów klienci jak zwykle pytali o wyjazdy team building
Nasi trenerzy często też prowadzą symulacje szkoleniowe.
Prowadzimy także usługi doradcze dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi. Są to:
audyt zaangażowania kadry
pomiar satysfakcji załogi
testy osobowościowe
audyt oczekiwań rozwojowych pracowników
audyt klimatu współpracy
oceny okresowe pracowników
Klienci pytali ostatnio przede wszystkim o:projekty wdrażające systemy ocen pracowniczych
Mam nadzieję że te informacje przydadzą się komuś.
Raport powstał w oparciu o 37 zapytań otrzymanych od klientów.

O NASZYM DZIENNIKU

Nasze interpersonalne kursy z dziedziny zarządzania, sytuacyjnego przywództwa, zrównoważonego motywowania a także negocjacji korporacyjnych są regularnie polecane przez klientów.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Szkolenia i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.